دهستان من

سرزمین دین و ادب

دهستان من

سرزمین دین و ادب

رفیق بازی

اگر یک قدم بردارم ... تو چند قدم بر می داری؟

بهترین دوست آن است که:

 از جنس تو نباشد

هر جا خواستید بتونید با هم قرار بذارید

عقد دائم باشد

هر چقدر عشق به بورزی او چندبرابر بیشتر تحویل بدهد

راحت بتونید با هم خلوت کنید

بهترین قرارهاتون شب ها باشه

هیچوقت ازت خسته نشه

همیشه منتظرت باشه

هر وقت بهش گفتی نه نگه

راز دلتو بتونی بهش بگی

اون کیـــــــــــــــه؟؟؟...

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا


سقوط ستاره های آسمان-مقام آیت الله سید علی قاضی(ره)

تناثر نجوم در رحلت ایشان
مرحوم علامه آقا سید عبدالعزیز طباطبائی یزدی نقل نمود که از استادم مرحوم آیت الله العظمی خوئی شنیدم که فرمود: « در ایام وفات استاد اخلاق آقا سید علی قاضی تبریزی تناثر نجوم رخ داد و این به جهت رفعت مقام آن مرحوم بود. مرحوم طباطبائی یزدی نقل کرد که ما گفتیم: این اصلاً محال است که ستاره ها به خاطر کسی ریزش کنند و سقوط نمایند ولی استادمان آقای خوئی تأکید نمود، شما انکار کنید من که خودم این واقعه شگفت انگیز را با چشمان خود دیدم و نمی توانم چیزی را که در پیش من یقینی است، انکار نمایم. »

منبع:

http://www.seiedalighazi.ir/main/index.php?option=com_content&view=article&id=117&Itemid=132

شرکت در نظر سنجی

دوباره آمدیم

این بار بعد از مدت ها دوری از وبلاگ با نیرویی دوباره و با توکل بر خدا از همه عزیزان علاقمند به این وبلاگ دعوت می کنم که در پست های جدید ما را همراهی کنند.

اگر می خواهید در این وبلاگ بنویسید با گزینه تماس با من آدرس الکترونیکی خود را اعلام کنید تا نامه عضویت برای شما ارسال شود.   

اولین نظر سنجی این وبلاگ نیز در مورد روحانی محل است، لطفا در آن شرکت کنید

امیدواریم که روز به روز بتوانیم این وبلاگ را ارتقا دهیم.

باتشکر